Dünyadan

Seks işçisi dedikleri Trump’a hem özür hem tazminat

ABD Başkanı Donald Trump’ın eşi Melania Trump’ın geçmişte seks işçisi olarak çalıştığını iddia eden İngiliz tabloid gazetesi Daily Mail, tazminat ödeyecek.

Geçtiğimiz yıl ABD Başkanı Donald Trump’ın eşi Melania Trump hakkında yaptıkları ‘seks işçisi’ haberi nedeniyle tazminat ödemeye mahkum edilen İngiliz Daily Mail gazetesi bugün bir açıklama yayınladı.

Daily Mail yaptığı açıklamada haber için özür dilediklerini belirtirken, konuyla ilişkin bir tekzip yayınlayacaklarını vurguladı. Açıklamasında “Melania Trump’ın yaşadığı zarar ve bunun maliyetini ödemeyi kabul ettik” diyen gazete, ödeyecekleri tazminat tutarı hakkında henüz bir açıklama yapmadı.

Reuters ise gazeteye yakın bir kaynağa dayandırdığı haberinde anlaşmanın 3 milyon dolar civarında olacağını duyurdu. Melania Trump, hakkında seks işçisi olarak çalıştığı iddiasını ortaya atan Daily Mail hakkında 150 milyon dolarlık dava açmıştı.

İngiliz gazetesi, 20 Ağustos 2016 tarihinde geçmişte mankenlik yapan First Lady’nin 90’lı yıllarda seks işçisi olduğunu sayfalarına taşımış, haber çok büyük tepki görmüştü. Daily Mail, haberini Slovenya dergisi Suzy’den alıntılarla sunmuştu. Gazeteyi mahkemeye veren Melania Trump, birkaç dava birden açtı. Trump’ın avukatları, söz konusu haberin müvekkilinin milyonlarca dolarlık Reklam anlaşmaları almasına engel olduğunu savunuyordu.

Benzer Haberler

Batıya esin veren esrarengiz doğu dini: Zerdüştlük
İngiltere sarin raporunu doğruladı

EKONOMİ

En Çok Okunanlar
Menü